Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Мокрієв М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Швиденко М. З. Oцінка та вибір програмного забезпечення для створення атоматизованої системи моніторингу соціально-економічного розвитку АПК України [Електронний ресурс] / М. З. Швиденко, М .В. Мокрієв // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2011. - Вип. 83. - С. 14-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2011_83_4
| 2. |
Андрющенко В. М. Інформаційні технології в управлінні [Електронний ресурс] / В. М. Андрющенко, С. І. Барило, М. В. Мокрієв // Агроінком. - 2008. - № 1-2. - С. 50-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agroincom_2008_1-2_15
| 3. |
Мокрієв М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання [Електронний ресурс] / М. В. Мокрієв. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2017_3_23
| 4. |
Мокрієв М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище [Електронний ресурс] / М. В. Мокрієв // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2020. - Вип. 8. - С. 60-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2020_8_9
| 5. |
Кузьмінська О. Г. Прийняття синхронної й асинхронної освітньої комунікації до і під час пандемії COVID-19: емпіричне дослідження реалізації електронного навчання у закладах вищої освіти України [Електронний ресурс] / О. Г. Кузьмінська, М. С. Мазорчук, М. В. Мокрієв, О. В. Барна // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 4. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_4_12 Реалізація електронного навчання вимагає вивчення питання співвідношення синхронних та асинхронних онлайн комунікацій між учасниками освітнього процесу, що узгоджується з навчальними цілями, інституційною готовністю до дистанційного навчання та рівнем цифрової компетентності викладачів, характером і стилем навчання студентів. Проаналізовано результати статистичного опитування близько 130 респондентів із 10 закладів вищої освіти України на предмет ставлення викладачів і студентів до застосування синхронних та асинхронних освітніх комунікацій як в умовах очного (змішаного) електронного навчання, так і дистанційного (спричинено карантинними обмеженнями COVID-19). Для опрацювання результатів анкети використано методи описової статистики та теорії статистичних висновків, зокрема перевірка гіпотез здійснювалася з використанням методу однофакторного дисперсійного аналізу та таблиць взаємної спряженості за допомогою програмного інструментарію для обробки статистичних досліджень SPSS. Викладачі та студенти однаково визначають важливість синхронної та (чи) асинхронної освітньої комунікації. Ставлення до типу комунікації не залежить від форми навчання. Тобто, при переході на дистанційну форму навчання, зумовлену карантинними обмеженнями, вибір типу освітньої комунікації не змінюється. Вибір типу комунікації не залежить від рівня цифрової компетентності суб'єктів освітнього процесу та галузі знань, яку вони опановують. Стать і вік респондентів частково впливають на надання переваг певному виду освітньої комунікації, цей фактор потребує детальнішого вивчення. Встановлено, що не існує суттєвої різниці у проведенні асинхронних заходів в умовах дистанційного навчання в період COVID-19 у порівнянні з очним навчанням, синхронні ж комунікації, які превалюють у навчальних аудиторіях і яких так потребують студенти, не слід масштабувати, наприклад, у дистанційні лекції тривалістю 1, 2 год. чи вебінари замість очних семінарських занять. Потрібно вивчити цілі та зміст конкретної дисципліни, очікувані результати навчання, мотивацію, потреби та можливості студентів, перш ніж приймати рішення про використання того чи іншого типу освітньої комунікації.
| 6. |
Глазунова О. Модель доставки цифрового навчального контенту в умовах відкритої університетської освіти [Електронний ресурс] / О. Глазунова, Т. Волошина, В. Корольчук, М. Мокрієв, О. Кузьмінська // Фізико-математична освіта. - 2022. - Т. 34, № 2. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2022_34_2_4
| 7. |
Кузьмінська О. Г. Технології інтеграції освітніх ресурсів і сервісів в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / О. Г. Кузьмінська, О. Г. Глазунова, М. В. Мокрієв, В. І. Корольчук, Т. В. Волошина // Humanitarian studios: pedagogics, psychology, philosophy . - 2022. - Vol. 13, no. 2. - С. 38-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hst_2022_13_2_7
|
|
|