Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мокрієв М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Швиденко М. З. 
Oцінка та вибір програмного забезпечення для створення атоматизованої системи моніторингу соціально-економічного розвитку АПК України [Електронний ресурс] / М. З. Швиденко, М .В. Мокрієв // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2011. - Вип. 83. - С. 14-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2011_83_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 528.107 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Андрющенко В. М. 
Інформаційні технології в управлінні [Електронний ресурс] / В. М. Андрющенко, С. І. Барило, М. В. Мокрієв // Агроінком. - 2008. - № 1-2. - С. 50-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agroincom_2008_1-2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.338 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мокрієв М. В. 
Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання [Електронний ресурс] / М. В. Мокрієв. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2017_3_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 545.306 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мокрієв М. В. 
Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище [Електронний ресурс] / М. В. Мокрієв // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2020. - Вип. 8. - С. 60-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2020_8_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 868.555 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кузьмінська О. Г. 
Прийняття синхронної й асинхронної освітньої комунікації до і під час пандемії COVID-19: емпіричне дослідження реалізації електронного навчання у закладах вищої освіти України [Електронний ресурс] / О. Г. Кузьмінська, М. С. Мазорчук, М. В. Мокрієв, О. В. Барна // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 4. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_4_12
Реалізація електронного навчання вимагає вивчення питання співвідношення синхронних та асинхронних онлайн комунікацій між учасниками освітнього процесу, що узгоджується з навчальними цілями, інституційною готовністю до дистанційного навчання та рівнем цифрової компетентності викладачів, характером і стилем навчання студентів. Проаналізовано результати статистичного опитування близько 130 респондентів із 10 закладів вищої освіти України на предмет ставлення викладачів і студентів до застосування синхронних та асинхронних освітніх комунікацій як в умовах очного (змішаного) електронного навчання, так і дистанційного (спричинено карантинними обмеженнями COVID-19). Для опрацювання результатів анкети використано методи описової статистики та теорії статистичних висновків, зокрема перевірка гіпотез здійснювалася з використанням методу однофакторного дисперсійного аналізу та таблиць взаємної спряженості за допомогою програмного інструментарію для обробки статистичних досліджень SPSS. Викладачі та студенти однаково визначають важливість синхронної та (чи) асинхронної освітньої комунікації. Ставлення до типу комунікації не залежить від форми навчання. Тобто, при переході на дистанційну форму навчання, зумовлену карантинними обмеженнями, вибір типу освітньої комунікації не змінюється. Вибір типу комунікації не залежить від рівня цифрової компетентності суб'єктів освітнього процесу та галузі знань, яку вони опановують. Стать і вік респондентів частково впливають на надання переваг певному виду освітньої комунікації, цей фактор потребує детальнішого вивчення. Встановлено, що не існує суттєвої різниці у проведенні асинхронних заходів в умовах дистанційного навчання в період COVID-19 у порівнянні з очним навчанням, синхронні ж комунікації, які превалюють у навчальних аудиторіях і яких так потребують студенти, не слід масштабувати, наприклад, у дистанційні лекції тривалістю 1, 2 год. чи вебінари замість очних семінарських занять. Потрібно вивчити цілі та зміст конкретної дисципліни, очікувані результати навчання, мотивацію, потреби та можливості студентів, перш ніж приймати рішення про використання того чи іншого типу освітньої комунікації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 648.314 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Глазунова О. 
Модель доставки цифрового навчального контенту в умовах відкритої університетської освіти [Електронний ресурс] / О. Глазунова, Т. Волошина, В. Корольчук, М. Мокрієв, О. Кузьмінська // Фізико-математична освіта. - 2022. - Т. 34, № 2. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2022_34_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 585.93 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кузьмінська О. Г. 
Технології інтеграції освітніх ресурсів і сервісів в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / О. Г. Кузьмінська, О. Г. Глазунова, М. В. Мокрієв, В. І. Корольчук, Т. В. Волошина // Humanitarian studios: pedagogics, psychology, philosophy . - 2022. - Vol. 13, no. 2. - С. 38-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hst_2022_13_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 795.87 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського